TOSUNOĞULLARI

Bürotime, 1994 yılında Konya Organize Sanayi Bölgesi’nde 6.500 m²’lik bir alan üzerine konumlanan Tosunoğulları Mobilya A.Ş. çatısı altında kurulmuştur. Mobilya sektöründe yıllarca sürecek ve ödüllerle taçlandırılacak bir serüvene atılma gayesiyle kurumsallaşma sürecine girilmiş ve 2000 yılında Bürotime markası doğmuştur. Artan taleplere cevap verebilmek amacıyla geldiği noktada, kurulduğu bölgede 140.000 m²’lik üretim tesislerinde faaliyet gösteren Bürotime, 2002 yılında ilk yurt dışı satışını gerçekleştirerek bugün yurt içi ve yurt dışı pazarda toplam 50 ülke ve 150 satış noktası olmak üzere dünyanın dört bir yanına ihracat yapmaktadır. İş ve yaşam dengesinin sürdürülebilir düşünce üzerinden ilerlediği fikrine inanan Bürotime, ofislerdeki çeşitli kullanım senaryolarını göz önünde bulundurarak; tasarım stratejisini insan odaklı, yaşam kalitesini arttıran ve ekosistemi koruyan ürün alternatifleri çerçevesinde kurgulayarak yola çıkmıştır. Benimsediği özgün iş modeli doğrultusunda bayilik sistemi olarak geliştirdiği satış kanallarını, konsept mağazalara dönüştürerek “ulusal marka” olma yolunda önemli bir adım atmış ve 2008 yılında TURQUALITY sürecine dahil olarak “global marka” olma hedefine emin adımlarla ilerlemektedir. Bürotime, uluslararası sertifikasyonlara özel önem vermekte ve gelişmiş ülke pazarlarında ürünler için temel koşulun istenilen kalite ve standartlara uygunluğu olduğu bilincini taşımaktadır. Bu gereksinimden hareketle kullanıcıya iç mekân hava kalitesi yüksek ortamlar sunabilmek için, 2014 yılında, Türkiye’de koltuk ve mobilya ürün grubunda GREENGUARD Gold sertifikası almaya hak kazanan ilk ofis mobilya üreticisi unvanını elde etmiştir.

Bürotime was founded in 1994 under the roof of Tosunoğulları Furniture INC. situated at the Konya Organized Industrial Zone over a 6500 m2 area. A process of institutionalization for the purpose of embarking on a years of adventure, and to be crowned by awards in the furniture industry; by 2000 the Bürotime brand was born. In order to address increasing demand, Bürotime operates at its production facility of 140.000 m2 in the area it was founded. Making its very first sale abroad in 2002, today it exports to all four corners of the world, to a total of 50 countries and 150 sales points in the domestic and foreign markets. Bürotime believes that a balance between work and life depends on the idea of sustainability, and by considering the various utilization scenarios in offices, it establishes its design strategy within the framework of product alternatives that are human-oriented, improve quality of life, and protect the ecosystem. It has taken a significant step in becoming a “national brand” by transforming the sales channels developed as a dealership system into concept showrooms in line with the unique business model it adopts; and in 2008 it got involved in the TURQUALITY process, world’s very first state-endorsed and most comprehensive brand development program. Every year increasing its market share and production capacity in the countries where it operates, and ending up contributing to the development of domestic economies, the leading manufacturer pays special attention to international certifications, with an awareness of the fundamental condition for products in the markets of developed countries being sufficient for the desired qualities and standards. Based on this necessity, in order to offer users environments with interior space of high air quality, it has applied to the GREENGUARD Institute of Environment in 2014, participating in the certificate process. As a result, it has become the first office furniture manufacturer in the armchair and furniture product group in Turkey to earn the GREENGUARD Gold certificate.

Şirket Bilgileri

OMSİAD ile iletişime geç